Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Qrwa zaraz cos zrobie to sie do cholery wypchacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zazdroszcza mi hehe

bo jestem śliczna jak z obrazka

Kruszynka ty idiotko z piekla rodem, buhaha

braciszek ty goblinie po mutacji haha

 

dzieki za komeenty

ahahaa

 

slodka : :

linkologia.pl spis.pl

 

Śmierc idiotom i niestety ale ja nie mam ulubionych lumpeksow bo ubieram sie TYLKO I WYLACZNIE w markowych sklepach, w przeciwieństwie do ciebie! eh, na pewno nieskomentowalas mojego poprzedniego wpisu bo ci zal kasy na neta i klawiatury tez nie chcesz marnowac...ahhhhhh!

Jaka debilka z ciebie1

Ale nic lece bo mam spotkanie z Markiem

i jA NIEJESTEM sexygirl do cholery!

Bo zaczne klac a to nie bedzie mile

buhahaa

 

 

 

slodka : :

linkologia.pl spis.pl

I jeszcze śmiesz podejrzewać że ja to sexygirl!

Oj, idioci nieczesto sie zdarzaja a w szczegolnosci tacy jak ty ale nic.

A zebyscie wiedzieli ze pachne najnowszymi perfumami Diora! Maja taki cudowny zapach...

mmmmm... mojego ostatniego pocalunku a on byl jakas minute temu haha

nara

 

slodka : :

linkologia.pl spis.pl

Oh, kruszynko-idiotko już się ciebie boję!

Juz...oja, co będzie jak mi zaczniesz zasmiecać komentarze? Nie wiem, jejcia ja zwariuję! I się zaczne bać!!

Ja już sie boje!

Heheehheee....o ja i co mi zrobisz jak cie zaczne wkurzać, no?;) Czekam tylko na to!!!!!!!

I az sie sama sobie dziwie ze takiej debilce poświecilam wpis, no nic.

a blondyny ciągle są na topie, PRZYNAJMNIEJ TAKIE JAK JA NA PEWNO! Jestem za śliczna żeby się we  mnie nie zabujac...

 

 

!

 

 

slodka : :

linkologia.pl spis.pl

Siemanko

Jestem Milka i w najbliższym czasie będę prowadzić tego bloga. Jestem typową ale jak najbardziej WYJĄTKOWĄ dziewczyną o długich nogach i pięknych, lśniących, puszystych blond włosach. Po przykładzie sexygirl widzę, że wy nie bardzo tolerujecie takie śliczne laski jak ja na blogowisku, no ale TRUDNO się mówi w końcu, mało mnie obchodzą jakieś o wiele gorsze jednostki ode mnie, nie?

P.S.Ach, żebyście nie mieli wątów zapomniałam dodać ze mój iloraz inteligencji wynosi około 170.

Czekam na komentarze

slodka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

superbarbie | andziulek | newsyosiedla | niezla-laska | maciu | Mailing